ˆ

Wyniki

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Krośnie Odrzańskim.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Krośnie Odrzańskim.

Szczegóły informacji

Świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Krośnie Odrzańskim.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim

Finansowanie: Środki z Funduszu Pracy

Nr UZP: 257255-2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-12-09 08:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-12-09 09:00:00

Miejsce złożenia oferty: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim ul.Piastów 10B, pokój 121

Ogłoszono dnia: 2013-11-29 przez Beata Bełdzikowska

Treść:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
 
Krosno Odrzańskie: Świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Krośnie Odrzańskim
Numer ogłoszenia: 257255 - 2013; data zamieszczenia: 29.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Piastów 10B, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3830313, faks 068 3830320.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pup.powiatkrosnienski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Krośnie Odrzańskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Krośnie Odrzańskim w zakresie przyjmowania, przemieszczania
i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, opłacane za pomocą opłaty
z dołu. Usługi te powinny być świadczone z uwzględnieniem zasad doręczeń wynikających
z przepisów ustawy Kodeksu postępowania administracyjnego. Przedmiot zamówienia winien być realizowany na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa,
w szczególności w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1529). Przedmiot zamówienia obejmuje także usługę polegającą na odbiorze z siedziby Zamawiającego przesyłek listowych przeznaczonych do nadania. 2. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy zaliczyć: a) usługi pocztowe w obrocie krajowym dla przesyłek listowych
o wadze do 2000 g oraz paczek pocztowych do 10 kg i przesyłek zagranicznych o wadze do 1000 g w zakresie ich przyjmowania, przemieszczania i doręczania, b) doręczanie zwrotów przesyłek listowych nie doręczonych, po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy oraz zwrot potwierdzeń odbioru do siedziby Zamawiającego, c) odbiór z siedziby Zamawiającego przesyłek listowych przeznaczonych do nadania. 3. Szczegółowe informacje dotyczące wykonywanej usługi: 1) Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się: a) przesyłki listowe nierejestrowane niebędące przesyłkami najszybszej kategorii, oraz przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym; b) przesyłki listowe rejestrowane niebędące przesyłkami najszybszej kategorii oraz najszybszej kategorii
z potwierdzeniem odbioru i bez potwierdzenia odbioru, w obrocie krajowym i zagranicznym;
c) paczki pocztowe niebędące przesyłkami najszybszej kategorii oraz najszybszej kategorii
z potwierdzeniem odbioru i bez potwierdzenia odbioru, w obrocie krajowym i zagranicznym. 4. Dane podane w Załączniku nr 2 do SIWZ odnoszące się do szacunkowych ilości przesyłek /zwrotów /usług mają charakter szacunkowy, zostały określone na podstawie danych z ostatnich 12 miesięcy w celu obliczenia wartości oferty i nie są ilościami zobowiązującymi Zamawiającego, a także nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadania przesyłek w podanych ilościach. Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek oraz zwrotów w ramach świadczonych usług mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego w przypadku, gdy szacunkowe ilości przesyłek/zwrotów/usług (określone w Załączniku nr 2 do SIWZ) nie zostaną w pełni wykorzystane do terminu zakończenia umowy. 5. Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego miejsca w kraju i za granicą, na podany adres bądź wskazany adres skrytki pocztowej. 6. Zamawiający będzie umieszczał na przesyłkach w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki (polecona, polecona z potwierdzeniem odbioru) na stronie adresowej przesyłki.
 7. Zamawiający będzie umieszczał na przesyłkach pocztowych oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty w postaci nadruku na kopercie lub odcisku pieczęci o treści ustalonej przez Wykonawcę. 8. Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swojego opakowania przesyłek, nie dopuszcza się stosowania opakowań Wykonawcy. Zamawiający nie przewiduje możliwości dołączania przez Zamawiającego i Wykonawcę, do opakowanych przesyłek przekazanych przez Zamawiającego, jakichkolwiek przedmiotów wpływających na wagę przesyłki oraz cenę usługi.
9. Zamawiający będzie korzystał z własnych wzorów druku potwierdzenia odbioru. 10. Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym. Przesyłki rejestrowane nadawane będą na podstawie pocztowych książek nadawczych. 11. Przesyłki nierejestrowane i paczki nadawane będą na podstawie zestawienia ilościowo-wartościowego nadanych przesyłek. 12. Pocztowe książki nadawcze sporządzane będą w dwóch egzemplarzach, po jednym dla Wykonawcy
i Zamawiającego. 13. Wykonawca zobowiązany będzie: 1) doręczać wszystkie przychodzące za jego pośrednictwem przesyłki pocztowe i zwracać niedoręczone przesyłki pocztowe oraz potwierdzenia odbioru do siedziby Zamawiającego nie później niż do godziny 9.30 każdego dnia roboczego (od poniedziałku do piątku) oraz odrębnie do Filii w Gubinie do godziny 9.30 każdego dnia roboczego (od poniedziałku do piątku), 2) odbierać w siedzibie Zamawiającego przesyłki do doręczenia w godzinach 14.00- 14.30 każdego dnia roboczego (od poniedziałku do piątku) oraz odrębnie z Filii w Gubinie w godzinach 14.00- 14.30 każdego dnia roboczego (od poniedziałku do piątku). 14. Przesyłki muszą być nadane przez Wykonawcę w dniu ich odbioru od Zamawiającego. 15. Odbioru przesyłek wychodzących dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia. 16. Wszelkie oznaczenia (numery nadawcze) przesyłek rejestrowanych muszą być zapewnione na przesyłkach przez Wykonawcę. 17. Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru przesyłki niezwłocznie po doręczeniu przesyłki. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki
ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę. Termin odbioru przesyłki przez adresata wynosi 14 dni liczonych od następnego dnia po dniu pozostawienia pierwszego awizo;
w tym terminie przesyłka jest awizowana powtórnie (zgodnie art. 44 Kodeksu postępowania administracyjnego). O upływie terminu odbioru, przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz
z podaniem przyczyny nieodebrania przez adresata, 18. Wykonawca powinien posiadać odpowiednią liczbę placówek zdawczo - odbiorczych. W celu umożliwienia odbioru awizowanej przesyłki placówki winny być czynne we wszystkie dni robocze, co najmniej 5 dni w tygodniu. 19. Wykonawca zobowiązany jest doręczać przesyłki listowe krajowe przyjęte do przemieszczenia
i doręczenia: 1) w dniu następnym, jednak nie później niż w 4 dniu po dniu nadania w przypadku przesyłki listowej najszybszej kategorii; 2) w dniu następnym, jednak nie później niż w 6 dniu po dniu nadania w przypadku przesyłki nie będącej przesyłką najszybszej kategorii. 20. Reklamacje
z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy po upływie 14 dni od nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż 12 miesięcy od ich nadania. 21. Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację nie może przekroczyć 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. 22. Do odpowiedzialności Wykonawcy za nienależyte wykonanie usługi pocztowej stosuje się odpowiednie przepisy ustawy Prawo Pocztowe. 23. Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy. Faktury będą płatne w terminie 21 dni licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionych/ej faktur/y. 24. Przyjmowanie, przemieszczanie
i doręczanie wszystkich przesyłek pocztowych oraz ich ewentualny zwrot i reklamacje realizowane będzie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie niżej wymienionymi przepisami: 1) Ustawa z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1529) 2) Kodeks postępowania administracyjnego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0, 60.10.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie
    z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1529)
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • - Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli ten okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę rozumianą jako jedno zamówienie/jedna umowa, obejmująca świadczenie usług pocztowych w zakresie: przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym
    i zagranicznym, przy czym wartość zamówienia zrealizowana w okresie jednego roku na rzecz jednego podmiotu nie może być niższa niż 200 000,00 zł brutto.
 
  • III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
    o udzielenie zamówienia.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
    o udzielenie zamówienia.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej
    i finansowej, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
    o udzielenie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
    o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż
    6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
    w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
 
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) zmiany danych adresowych i teleadresowych dotyczących Stron umowy, b) zmiany umówionego terminu wykonania zamówienia, c) zmiany cen podanych przez Wykonawcę w przypadkach określonych w ust. 23 rozdziału XXI SIWZ, d) wystąpienia siły wyższej, e) wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
f) zmiany ilości przesyłek/zwrotów/usług w odniesieniu do ilości szacowanej (określonej
w załączniku Nr 2 do SIWZ), g) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego,
w szczególności gdy obniży to koszty wykonywania usługi.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:http://bip.pup.powiatkrosnienski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Piastów 10B, 66-600 Krosno Odrzańskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2013 godzina 08:30, miejsce: ul. Piastów 10B 66-600 Krosno Odrzańskie w pokoju nr 121,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiatowy Urząd Pracy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Beata Bełdzikowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-11-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Bełdzikowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-11-29 12:49:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-11-29 12:57:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-12-10 15:24:49
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4773 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony