ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: "referent"

Miejsce pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańsim, ul. Piastów 10B, 66-600 Krosno Odrzańskie

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Administracyjno - Organizacyjny i Kontroli

Data udostępnienia: 2021-01-27

Ogłoszono dnia: 2021-01-27

Termin składania dokumentów: 2021-02-12 14:30:00

Nr ogłoszenia: 2/2021

Zlecający: Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Krośnie Odrzańskim

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych;
2. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane  z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
3. jest obywatelem polskim;
4. cieszy się nieposzlakowaną opinią;
5. posiada wykształcenie średnie lub średnie branżowe:
6. posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku, tj. znajomość aktów prawnych:
- kodeksu pracy dział dziesiąty oraz aktów wykonawczych,
- kodeksu postępowania administracyjnego,
- rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
- ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych.
b. Wymagania dodatkowe:
1. znajomość obsługi komputera w zakresie programów użytkowych: Word oraz Excel;
2. predyspozycje osobowościowe: asertywność, rzetelność, sumienność, obowiązkowość.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. organizacja i prowadzenie składnicy akt;
2. prowadzenie rejestrów, w tym:
- zarządzeń Dyrektora;
- upoważnień i pełnomocnictw;
- osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych;
- umów powierzenia przetwarzania danych;
- rejestr szkoleń, w których uczestniczyli pracownicy;
3. przygotowywanie upoważnień:
- do załatwiania określonych spraw;
- imiennych  do przetwarzania danych osobowych;
4. przygotowywanie sprawozdań, analiz i innych materiałów informacyjnych z zadań wynikających z zakresu czynności;
5. współpraca z Wykonawcą, z którym zawarto umowę dotyczącą wykonywania zadań polegających na kompleksowej obsłudze w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;
6. prowadzenie spraw bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej w urzędzie, w szczególności:
- przygotowanie skierowań na badania lekarskie pracowników;
- sporządzanie list wypłat ekwiwalentu za używanie odzieży ochronnej;
- sporządzenie pism w sprawie wypłaty ekwiwalentu pieniężnego za zakup okularów korygujących wzrok; 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Wymiar etatu: pełny etat
Rodzaj Umowy: umowa o pracę
Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6%

V. Wymagane dokumenty:

1. List motywacyjny;
2. Życiorys – curriculum vitae opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko referent w Dziale  Administracyjno-Organizacyjnym i Kontroli”;
3. Oświadczenie zawierające informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.) tj.: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia;
4. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzające wykształcenie;
5. Kserokopie poprzednich świadectw pracy;
6. Ewentualne zaświadczenia o ukończonych kursach (kserokopie);
7. Oświadczenia co do wymagań niezbędnych - pkt 1,2,3.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-02-12 14:30:00
b. Sposób:
Oferty z wymaganymi dokumentami należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem „KONKURS - stanowisko referent w Dziale Administracyjno-Organizacyjnym i Kontroli” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12.02.2021 r. do godziny 14:30.
c. Miejsce:
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Krośnie Odrzańskim, ul. Piastów 10 B (zaklejoną kopertę należy włożyć do  skrzynki podawczej umieszczonej przed siedzibą urzędu). W przypadku wysłania dokumentów pocztą, liczy się data wpływu do Powiatowego Urzędu Pracy w Krośnie Odrzańskim.

VII. Informacje dodatkowe:

Klauzula informacyjna do procesu rekrutacji 
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwane dalej RODO, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim ul. Piastów 10B, 66-600 Krosno Odrzańskie.
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych – Rafał Wielgus, z którym można kontaktować się mailowo: iod@bhpex.pl.
3. Celem przetwarzania danych osobowych jest realizacja praw i obowiązków Administratora w związkuz prowadzeniem procesu rekrutacji:
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO w ramach wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych, innych niż wymagane przepisami prawa, w związku z prowadzonym procesem rekrutacji;
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu podjęcia działań przed zawarciem umowy zmierzających do podjęcia i realizacji stosunku pracy;
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze;
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, jako niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora (w szczególności dochodzenie roszczeń);
- na podstawie art. 9 ust. 2 lit. a RODO, w ramach wyrażonej, wyraźnej zgody na przetwarzanie danych osobowych szczególnej kategorii;
- na podstawie art. 9 ust. 1 lit. h RODO, jako niezbędne do oceny zdolności pracownika do pracy.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być tylko podmioty uprawnione Pani/Pana danych osobowych, w uzasadnionych przypadkach albo na podstawie uzasadnionych przepisów prawa (np. medycyna pracy)
5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres wskazany przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną i Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt.
6. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania i usunięcia danych osobowych, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
Uwaga: prawo do usunięcia danych nie ma zastosowania w zakresie w jakim przetwarzanie jest niezbędne do wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega Administrator, lub do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi.
7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
8. Podanie danych osobowych wymaganych przepisami prawa jest obligatoryjne, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. Niepodanie danych wymaganych przepisami prawa skutkuje brakiem możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
9. Dane osobowe nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie są profilowane.                                                                                                                   

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiatowy Urząd Pracy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-01-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Roksana Hasiuk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-01-27 12:50:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Dorota Eichberger
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-01-27 12:55:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dorota Eichberger
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-03-10 12:57:29
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1928 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony