ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 5/2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: 5/2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: informatyk

Miejsce pracy: Krosno Odrzańskie

Wymiar etatu: 1/2 etatu

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Administracyjno - Organizacyjny i Kontroli

Data udostępnienia: 2021-05-17

Ogłoszono dnia: 2021-05-17

Termin składania dokumentów: 2021-05-27 14:30:00

Nr ogłoszenia: 5/2021

Zlecający: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych;
2. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
3. jest obywatelem polskim;
4. cieszy się nieposzlakowaną opinią;
5. posiada wykształcenie średnie, średnie branżowe o profilu informatycznym lub wyższe informatyczne,
- w przypadku wykształcenia średniego – 3 -letni staż pracy;
- w przypadku wykształcenia wyższego nie jest wymagane doświadczenie zawodowe.
6. posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku:
- znajomość ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne;
- znajomość ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych;
- znajomość w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
- znajomość zasad zabezpieczania i odzyskiwania danych, systemów operacyjnych z rodziny LINUX, Windows, zagadnień związanych z administracją sieci komputerowych oraz środowisk wirtualnych.
b. Wymagania dodatkowe:
predyspozycje osobowościowe: asertywność, rzetelność, sumienność, obowiązkowość.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. nadzór nad prawidłowością funkcjonowania i wykorzystania sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz nad rozwojem i eksploatacją oprogramowania,
2. administrowanie siecią komputerową i bazami danych,
3. współpraca z Ministerstwem Rozwoju Pracy i Technologii w zakresie informatyzacji publicznych służb zatrudnienia i aktualizowania specjalistycznego oprogramowania służącego realizacji zadań ustawowych,
4. współpraca z innymi instytucjami w zakresie informatyki;
5. przygotowanie, wdrażanie i utrzymanie polityki bezpieczeństwa,
6. udzielanie instruktażu w zakresie obsługi sprzętu komputerowego, programów użytkowych, biurowych, sieciowych pracownikom Urzędu,
7. udzielanie instruktażu i pomoc przy aktualizacji strony internetowej,
8. administrowanie systemem pocztowym,
9. zarządzanie Podsystemem Obiegu Dokumentów,
10. bieżący monitoring i zapewnienie ciągłości działania systemu informatycznego oraz baz danych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
11. techniczne zabezpieczenie funkcjonowania Biuletyny Informacji Publicznej.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

wymiar etatu: 1/2 etatu,
rodzaj umowy: umowa o pracę

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6%

V. Wymagane dokumenty:

1. List motywacyjny;
2. Życiorys – curriculum vitae opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko informatyk w Dziale  Administracyjno-Organizacyjnym i Kontroli”;
3. Oświadczenie zawierające informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.) tj.: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia;
4. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzające wykształcenie;
5. Kserokopie poprzednich świadectw pracy;
6. Ewentualne zaświadczenia o ukończonych kursach (kserokopie);
7.Oświadczenia co do wymagań niezbędnych - pkt 1,2,3.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-05-27 14:30:00
b. Sposób:
Oferty z wymaganymi dokumentami należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem „KONKURS - stanowisko informatyk w Dziale Administracyjno-Organizacyjnym i Kontroli” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27.05.2021 r. do godziny 14:30 w Powiatowym Urzędzie Pracy w Krośnie Odrzańskim, ul. Piastów 10 B (zaklejoną kopertę należy włożyć do  skrzynki podawczej umieszczonej przed siedzibą urzędu).
c. Miejsce:
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Krośnie Odrzańskim, ul. Piastów 10 B (zaklejoną kopertę należy włożyć do  skrzynki podawczej umieszczonej przed siedzibą urzędu).
W przypadku wysłania dokumentów pocztą, liczy się data wpływu do Powiatowego Urzędu Pracy w Krośnie Odrzańskim.

VII. Informacje dodatkowe:

Klauzula informacyjna do procesu rekrutacji 
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwane dalej RODO, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim ul. Piastów 10B, 66-600 Krosno Odrzańskie.
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych – Rafał Wielgus, z którym można kontaktować się mailowo: iod@bhpex.pl.
3. Celem przetwarzania danych osobowych jest realizacja praw i obowiązków Administratora w związku z prowadzeniem procesu rekrutacji:
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO w ramach wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych, innych niż wymagane przepisami prawa, w związku z prowadzonym procesem rekrutacji;
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu podjęcia działań przed zawarciem umowy zmierzających do podjęcia i realizacji stosunku pracy;
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze;
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, jako niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora (w szczególności dochodzenie roszczeń);
- na podstawie art. 9 ust. 2 lit. a RODO, w ramach wyrażonej, wyraźnej zgody na przetwarzanie danych osobowych szczególnej kategorii;
- na podstawie art. 9 ust. 1 lit. h RODO, jako niezbędne do oceny zdolności pracownika do pracy.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być tylko podmioty uprawnione Pani/Pana danych osobowych, w uzasadnionych przypadkach albo na podstawie uzasadnionych przepisów prawa (np. medycyna pracy),
5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres wskazany przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną i Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt.
6. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania i usunięcia danych osobowych, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
Uwaga: prawo do usunięcia danych nie ma zastosowania w zakresie w jakim przetwarzanie jest niezbędne do wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega Administrator, lub do wykonania zadania realizowanego
w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi.
7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
8. Podanie danych osobowych wymaganych przepisami prawa jest obligatoryjne, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. Niepodanie danych wymaganych przepisami prawa skutkuje brakiem możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
9. Dane osobowe nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie są profilowane.                       

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiatowy Urząd Pracy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-05-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Roksan Hasiuk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-05-17 10:11:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Dorota Eichberger
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-05-17 11:02:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dorota Eichberger
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-05-31 13:28:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
490 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony