ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent w Dziale Finansowo - Księgowym

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Krosno Odrzańskie

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Finansowo - Księgowy

Data udostępnienia: 2017-05-04

Ogłoszono dnia: 2017-05-04 przez Beata Bełdzikowska

Termin składania dokumentów: 2017-05-15 15:00:00

Nr ogłoszenia: 3/2017

Zlecający: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych;
  2. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane  z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  3. jest obywatelem polskim;
  4. cieszy się nieposzlakowaną opinią;
  5. posiada wykształcenie co najmniej średnie;
  6. posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku, tj. znajomość aktów prawnych:
  • ustawy o pracownikach samorządowych,
  • rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,
  • kodeksu pracy i aktów wykonawczych,
  • ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby
    i macierzyństwa,
  • ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
  • ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
  • kodeksu postępowania administracyjnego,
  • ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. preferowane wykształcenie o profilu ekonomicznym lub administracyjnym;
  2. znajomość obsługi komputera w zakresie programów użytkowych: Microsoft Office Word, Excel, Płatnik;
  3. znajomość zasad naliczania wynagrodzeń;
  4. znajomość prowadzenia spraw w postępowaniu egzekucyjnym;
  5. umiejętność sporządzania pism i decyzji administracyjnych;
  6. staranność, obowiązkowość, samodzielność, dobra organizacja pracy.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Sporządzanie i kompletowanie dokumentacji księgowej dotyczącej realizacji umów o pracę pracowników Powiatowego Urzędu Pracy oraz umów zleceń;
  2. Rozliczanie wynagrodzeń pracowników PUP oraz zleceniobiorców w systemie informatycznym
    w zakresie:
    1. zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń, zasiłkowych dla pracowników PUP zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenia,
    2. sprawdzanie zmian do wynagrodzeń pracowników na podstawie dokumentów przyjętych z Działu AO,
    3. naliczenie wynagrodzeń i sporządzanie list wynagrodzeń pracowników na podstawie posiadanej
      z Działu AO dokumentacji,
    4. naliczanie wg wymaganych dokumentów, zasiłków płatnych z FUS oraz należnych wynagrodzeń za czas nieobecności płatnych z funduszu płac,
    5. naliczanie składki na FUS i składki zdrowotnej od wynagrodzeń pracowników oraz sporządzanie deklaracji rozliczeniowej dla ZUS,
    6. naliczanie zaliczki na podatek dochodowy od wynagrodzeń pracowników oraz sporządzanie rozliczenia do Urzędu Skarbowego,
    7. sporządzanie zaświadczeń o dochodach na wniosek pracownika,
    8. sporządzanie rozliczeń rocznych dla pracowników i Urzędu Skarbowego, dotyczących potrąconych zaliczek podatku dochodowego od wynagrodzeń (PIT),
    9. sporządzanie rozliczeń rocznych RMUA dla pracowników,
    10. sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu na druku Rp-7 na wniosek pracownika, na postawie list płac i kart wynagrodzeń,
    11. sporządzanie miesięcznych zestawień z list wynagrodzeń pracowników.
  3. Sprawdzanie poprawności naliczonych wynagrodzeń przez system informatyczny – sprawdzenie wprowadzonych niezbędnych danych do systemu, weryfikacja sporządzanych list;
  4. Sporządzane dokumenty wymagające akceptacji lub zatwierdzenia przedkładać odpowiednio  Głównemu Księgowemu i Dyrektorowi;
  5. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej zwrotów nienależnie pobranych świadczeń przez bezrobotnych na podstawie otrzymanych kopii decyzji o zwrocie:
    1. kompletowanie decyzji,
    2. wystawianie decyzji o rozłożeniu na raty lub umorzeniu,
    3.  rozliczenie zwrotów świadczeń oraz zwrotów składek społecznych i zdrowotnych od tych świadczeń na podstawie sporządzonych w Dziale EŚ korekt DRA dotyczących bezrobotnych.
  6. Prowadzenie windykacji nienależnie pobranych świadczeń z Funduszu Pracy:
    1. przygotowanie wymaganej dokumentacji do skierowania sprawy na drogę postępowania   egzekucyjnego lub postępowania sądowego,
    2. terminowe przekazywanie spraw do komornika skarbowego lud sądowego,
    3. bieżąca kontrola zwrotów świadczeń – współpraca z komornikiem,
    4. naliczanie odsetek od nieterminowych płatności świadczeń według obowiązujących przepisów prawnych.
  7. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Głównego Księgowego i Dyrektora;
  8. Sporządzanie  obowiązujących  sprawozdań statystycznych do GUS z zakresu  rozliczanych  wynagrodzeń pracowników PUP;
  9. Sporządzanie wykazów z naliczonych kwartalnie odsetek od należności Funduszu Pracy wg prowadzonych spraw zwrotów nienależnie pobranych świadczeń na potrzeby sprawozdań sporządzanych z Funduszu Pracy;
  10. Obsługa księgowa realizowanych projektów współfinansowanych z europejskich funduszy strukturalnych w tym z Europejskiego Funduszu Społecznego, na podstawie przyznanych w planie budżetu Powiatowego Urzędu Pracy odrębnych środków;
  11.  Obsługa finansowo-księgowa przyznanych odrębnymi umowami środków na wydatki PFRON:
    1. prowadzenie niezbędnej dokumentacji w zakresie rozliczeń tych środków,
    2. księgowanie zdarzeń finansowych w systemie komputerowym na urządzeniach księgowych.
  12.  Ogólna  znajomość  zagadnień  na  pozostałych  stanowiskach w  Dziale  FK, a  szczegółowa na stanowisku zastępowanym;

V. Wymagane dokumenty:

1. List motywacyjny;
2. Życiorys – curriculum vitea opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 902);
3. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzające wykształcenie;
4. Kserokopie poprzednich świadectw pracy;
5. Ewentualne zaświadczenia o ukończonych kursach (kserokopie);
6. Oświadczenia co do rozdziału I, punktu 1,2;
7. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-05-15 15:00:00
c. Miejsce:
Oferty z wymaganymi dokumentami należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem
„KONKURS - stanowisko referent  w Dziale Finansowo-Księgowym”:
- osobiście w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Krośnie Odrzańskim,
ul. Piastów 10 B pok. 121 (I piętro),
- lub listownie na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim ul. Piastów 10 B, 66-600 Krosno Odrzańskie
 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15.05.2017 r. godz. 1500.
 
W przypadku wysłania dokumentów pocztą, liczy się data wpływu oferty do Powiatowego Urzędu Pracy w Krośnie Odrzańskim.
 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony