Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Referent w Dziale Finansowo - Księgowym
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Krosno Odrzańskie
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Finansowo - Księgowy
Data udostępnienia: 2017-05-04
Ogłoszono dnia: 2017-05-04 przez Beata Bełdzikowska
Termin składania dokumentów: 2017-05-15 15:00:00
Nr ogłoszenia: 3/2017
Zlecający: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych;
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- jest obywatelem polskim;
- cieszy się nieposzlakowaną opinią;
- posiada wykształcenie co najmniej średnie;
- posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku, tj. znajomość aktów prawnych:
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,
- kodeksu pracy i aktów wykonawczych,
- ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby
i macierzyństwa, - ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
- ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
- kodeksu postępowania administracyjnego,
- ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
b. Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie o profilu ekonomicznym lub administracyjnym;
- znajomość obsługi komputera w zakresie programów użytkowych: Microsoft Office Word, Excel, Płatnik;
- znajomość zasad naliczania wynagrodzeń;
- znajomość prowadzenia spraw w postępowaniu egzekucyjnym;
- umiejętność sporządzania pism i decyzji administracyjnych;
- staranność, obowiązkowość, samodzielność, dobra organizacja pracy.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Sporządzanie i kompletowanie dokumentacji księgowej dotyczącej realizacji umów o pracę pracowników Powiatowego Urzędu Pracy oraz umów zleceń;
- Rozliczanie wynagrodzeń pracowników PUP oraz zleceniobiorców w systemie informatycznym
w zakresie:- zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń, zasiłkowych dla pracowników PUP zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenia,
- sprawdzanie zmian do wynagrodzeń pracowników na podstawie dokumentów przyjętych z Działu AO,
- naliczenie wynagrodzeń i sporządzanie list wynagrodzeń pracowników na podstawie posiadanej
z Działu AO dokumentacji, - naliczanie wg wymaganych dokumentów, zasiłków płatnych z FUS oraz należnych wynagrodzeń za czas nieobecności płatnych z funduszu płac,
- naliczanie składki na FUS i składki zdrowotnej od wynagrodzeń pracowników oraz sporządzanie deklaracji rozliczeniowej dla ZUS,
- naliczanie zaliczki na podatek dochodowy od wynagrodzeń pracowników oraz sporządzanie rozliczenia do Urzędu Skarbowego,
- sporządzanie zaświadczeń o dochodach na wniosek pracownika,
- sporządzanie rozliczeń rocznych dla pracowników i Urzędu Skarbowego, dotyczących potrąconych zaliczek podatku dochodowego od wynagrodzeń (PIT),
- sporządzanie rozliczeń rocznych RMUA dla pracowników,
- sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu na druku Rp-7 na wniosek pracownika, na postawie list płac i kart wynagrodzeń,
- sporządzanie miesięcznych zestawień z list wynagrodzeń pracowników.
- Sprawdzanie poprawności naliczonych wynagrodzeń przez system informatyczny – sprawdzenie wprowadzonych niezbędnych danych do systemu, weryfikacja sporządzanych list;
- Sporządzane dokumenty wymagające akceptacji lub zatwierdzenia przedkładać odpowiednio Głównemu Księgowemu i Dyrektorowi;
- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej zwrotów nienależnie pobranych świadczeń przez bezrobotnych na podstawie otrzymanych kopii decyzji o zwrocie:
- kompletowanie decyzji,
- wystawianie decyzji o rozłożeniu na raty lub umorzeniu,
- rozliczenie zwrotów świadczeń oraz zwrotów składek społecznych i zdrowotnych od tych świadczeń na podstawie sporządzonych w Dziale EŚ korekt DRA dotyczących bezrobotnych.
- Prowadzenie windykacji nienależnie pobranych świadczeń z Funduszu Pracy:
- przygotowanie wymaganej dokumentacji do skierowania sprawy na drogę postępowania egzekucyjnego lub postępowania sądowego,
- terminowe przekazywanie spraw do komornika skarbowego lud sądowego,
- bieżąca kontrola zwrotów świadczeń – współpraca z komornikiem,
- naliczanie odsetek od nieterminowych płatności świadczeń według obowiązujących przepisów prawnych.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Głównego Księgowego i Dyrektora;
- Sporządzanie obowiązujących sprawozdań statystycznych do GUS z zakresu rozliczanych wynagrodzeń pracowników PUP;
- Sporządzanie wykazów z naliczonych kwartalnie odsetek od należności Funduszu Pracy wg prowadzonych spraw zwrotów nienależnie pobranych świadczeń na potrzeby sprawozdań sporządzanych z Funduszu Pracy;
- Obsługa księgowa realizowanych projektów współfinansowanych z europejskich funduszy strukturalnych w tym z Europejskiego Funduszu Społecznego, na podstawie przyznanych w planie budżetu Powiatowego Urzędu Pracy odrębnych środków;
- Obsługa finansowo-księgowa przyznanych odrębnymi umowami środków na wydatki PFRON:
- prowadzenie niezbędnej dokumentacji w zakresie rozliczeń tych środków,
- księgowanie zdarzeń finansowych w systemie komputerowym na urządzeniach księgowych.
- Ogólna znajomość zagadnień na pozostałych stanowiskach w Dziale FK, a szczegółowa na stanowisku zastępowanym;
V. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny;
2. Życiorys – curriculum vitea opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 902);
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 902);
3. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzające wykształcenie;
4. Kserokopie poprzednich świadectw pracy;
5. Ewentualne zaświadczenia o ukończonych kursach (kserokopie);
6. Oświadczenia co do rozdziału I, punktu 1,2;
7. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-05-15 15:00:00
c. Miejsce:
Oferty z wymaganymi dokumentami należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem
„KONKURS - stanowisko referent w Dziale Finansowo-Księgowym”:
„KONKURS - stanowisko referent w Dziale Finansowo-Księgowym”:
- osobiście w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Krośnie Odrzańskim,
ul. Piastów 10 B pok. 121 (I piętro),
ul. Piastów 10 B pok. 121 (I piętro),
- lub listownie na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim ul. Piastów 10 B, 66-600 Krosno Odrzańskie
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15.05.2017 r. godz. 1500.
W przypadku wysłania dokumentów pocztą, liczy się data wpływu oferty do Powiatowego Urzędu Pracy w Krośnie Odrzańskim.
w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.