ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2017-05-31 14:19:24 przez Piotr Stefanicki

Akapit nr - brak tytułu

W Powiatowym Urzędzie Pracy w Krośnie Odrzańskim prowadzone są następujące rejestry, które  znajdują się w poszczególnych działach, stosownie do podziału zadań:
Dział Administracyjno-Organizacyjny i Kontroli
 
1. Rejestr zbiorów danych osobowych
2. Rejestr skarg i wniosków
3. Rejestr wydanych upoważnień i pełnomocnictw
4. Rejestr zarządzeń Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Krośnie Odrzańskim
5. Rejestr pieczątek
6. Rejestr zamówień publicznych
7. Rejestr umów zawartych w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro
8. Ewidencja środków trwałych i pozostałych środków
 
 
Prowadzenie składnicy akt Powiatowego Urzędu Pracy w Krośnie Odrzańskim należy do zakresu działania Działu Administracyjno-Organizacyjny i Kontroli. Składnice akt prowadzone są w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Krośnie Odrzańskim  przy ul. Piastów 10 B 66 -600 Krosno Odrzańskie  oraz przy ul. Pułaskiego 1 66 - 620 Gubin przez wyznaczonych pracowników, którzy dokonują udostępnienia przechowywanej dokumentacji na wniosek zainteresowanego podmiotu za zgodą Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Krośnie Odrzańskim.
« powrót do poprzedniej strony